środa, 2 grudnia 2015

ULUBIEŃCY LISTOPADA


    1.PIOSENKA
Na początek piosenki które suchałam praktycznie cały miesiąc :

Castle - Halsey

https://www.youtube.com/watch?v=1rfSHisyHdc

Radioactive - Imagine Dragons

https://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU


Lost It To Trying - Son Lux

https://www.youtube.com/watch?v=TkLT5krv_6c



2.JEDZENIE

W tym miesiącu moim ulubionym jedzeniem będzie tak właściwie picie.
Chodzi mi o napój "Mogu Mogu" z drobinkami owoców !



3.UBRANIE/BEAUTY

W ciągu tego miesiąca chyba nie było tygodnia ,w którym bym nie założyła swoich białych Supertar'ów . Również często można mnie było zabaczyć w Legginsach ze Stradivarius'a. 



4.ZDJĘCIE

Jakoś najbardziej przypadło mi do gustu to zdjęcie:




5.INSTAGRAM
Chciała bym polecić instagram mojego przyjaciela Pawła który ma jutro urodziny. Najlepszego !


6.FILM/SERIAL
W tym miesiącu moja koleżanka poleciła mi serial "The 100" . Nie przekonywał mnie ,ale gdy akcja się rozwinęła ,zakochałam się momentalnie !!
Jeśli chodzi o film to w tym miesiącu moim ulubieńcem będzie "Do Utraty Sił" z Rachel McAdams i Jake'iem Gyllenhaal'em w rolach głównych :)





7.Kosmetyk
Moim ulubionym kosmetylkiem w listopadzie była paletka cieni do powiek
"I Heart Makeup I Am Sexy" . Super się trzyma i na pewno otrzymamy efekt jakiego oczekujemy ! 




8.Rzecz 

Moim ulubieńcem rzeczowym tego miesiąca jest kocyk z Ikei . Zrobiło się już chłodno , więc taki kocyk to serio przydatna rzecz ....a pzt jest taki milusi :D

9.Książka 

Listopad przyniósł nam okres długich chłodnych wieczorów , które można wykożystać na czytanie książek , co ja z resztą robię . Najbardziej spodobały mi się 2 książki "Misja 100" i "Dzień 21" , na których jest oparty wyżej podany serial "The 100" . 

10.APLIKACJA

Moją ulubioną aplikacją był w 100% Instagram na którego wchodziłam średnio 100 razy dziennie :)
Myślę , że wszyscy wiedzą na czym polega magia instagrama i nie trzeba tu nikomu tego tłumaczyć,a lepiej się samemu przekonać! Tu muj nick : ollmat



No i to by było na tyle jeśli chodzi o ulubieńców . Mam nadzieję  że post się wam spodobał ! Zapraszam do komentowania . W razie jakich kolwiek pytań zaprzaszam , śmiało piszcie na Instagramie !

Pozdrowionka , ollmat ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz